måndag 30 november 2009

Uppdatering!!

Har inte varit inne här på ett bra tag. Datan har stått ner packad i över en vecka nu. Ganska härligt att inte vara en slav under den!
Så nä jag har inte somnat Ann-Louise. Att du bara vågade gå ut i skogen utan mig;)

Passar på att tacka för en trevlig torsdags kväll på papermaze. Även förra lördagen var trevlig.

Julpyntade lite igår. Satte upp adventsljusstaken, julgardiner och tog fram mina underbara tomtar. Det kanske blir lite jul här hemma endå.

Tjip tjip!!!

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Förlåt förlåt att jag åkte till skogen utan dig. Det var faktiskt lite läskigt! :) Jag åker gärna till helgen igen för jag behöver lite mer och så skall vi ju ha till stallet också...
Kul att se att du lever förresten...fast det visste jag ju...
Kram kram