tisdag 30 juni 2009

Lite man pysslar med när man är stall ledig!

Hej hopp!!!
Hästen min har varit utlånad i dag. Så jag har hunnit med att städa här hemma och det behövdes. Har två små katter och dom fäller ganska duktigt nu när det är varmt. Katthåren ligger i drivor här hemma:).
Fick även betalt mina räkningr i dag. Har en viss förmåga att vänta in i det sista med det. Vet inte varför, Någon som har en liten teori om det?
Nä, nu måste jag ta och hänga upp min tvätt annars ligger den och torkar i maskinen. So long tills nästa gång!

4 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Jag har en teori: Du vill ha kvar pengarna så länge som möjligt och hoppas in i det sista att du skall slippa räkningarna!! ;)

P&K

Snor och Glamour sa...

För att slippa drivorna och håren kan du få låna min lilla trimmer jag har till Wilma......den e kanon ;)ostilend

Snor och Glamour sa...

Jag igen...undrar bara vad ordet ostilend kom ifrån i förra inlägget??????

Marja/Miss Muffin sa...

Äntligen har du en blogg,jättekul, när får vi se lite scrap?

Kram Marja/Miss Muffin