fredag 3 juli 2009

Clear round i Billdal!!!


Carro och Sigge!

Igår var vi(jag och Carro) iväg med Sigge i Billdal! Där hade dom clear round(går du fel fritt så får du en rosett) hoppningar. Carro hoppade 70cm och 80cm. Det är bara 3:e gången som Sigge är ute på hoppningar. Han sköte sig jätte bra:). Han är så duktig! Som ni ser på bilden här ovan så kliver han snarare över än hoppar på 70cm. Men man skall ju börja med något!!! Han gick fel fritt och han är väldigt fokuserad på hindrena.





Här hoppar dom 80cm. Och då börjar Sigge hoppa bättre. Tyvärr fick dom ett nedslag på hinder nr 2(räcke). Nästa vecka bär det av till Kungsbacka
Kan ju tala om attt hemma har Sigge hoppat över 1 meter på vissa hinder. Vill ni se honom hoppa så skall ni gå in på Ann-Louises blogg(ligger länkad i mina favoriter). Så några problem med höjd har han inte. Men han måste få lite mer rutin att hoppa bana.
So long så länge.

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Så fin han e godingen!
Tänk när vi skall vara med i Scandinavium om några år!! ;)

Sockergrynet sa...

Heja vad han är bra!! ... och snygg med för den delen!! Får jag, så åker jag gärna med när ni hoppar nästa gång, så jag får ta lite fina bilder!!!

NU har jag semester!!!
kram, Marie

Marja/Miss Muffin sa...

Duktig Pålle, tycker jag!!