onsdag 8 juli 2009

Lite av varje!!!

I dag var det tänkt att vi skulle ha åkt till Kungsbacka och hoppat med Sigge. Men så blev det inte. fick jobba över lite då en kund inte kom i tid med sitt material som jag skulle ha. Jaedighg blir så trött när sånt händer. Det är precis som om dom inte bryr sig. nog om jobb relaterade saker. Nu ÄR det bara 2 dagar kvar till semester, det skall bli så gott med ledighet.
Åkte upp till pållen när jag kom hem. I dag blev det galopp träning på longerlina. Jobbigt tyckte Sigge.
Tack och hej!!!

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Jasså det blev aktivitet med Sigge i alla fall!?! Duktiga dig!
Jag väntade på dig, ja ja jag vet att vi bestämde i morgon :)
Vi ses då! Ta med dig datan.
P&K

Snor och Glamour sa...

Skulle ha ringt dig hela dagen men oj va dagen sprang iväg! Nu åker vi strax och jag tänkte säga hej då innan men det får bli så här. Skickar ett sms i morgon!
Ha det toppen!
Älskar dig!
ooo xxx