måndag 24 maj 2010

SCRAPAT!!!!!

Har äntligen samlat lite mod till att lägga ut en LO som jag har gjort!

Det är ett kort på min högt älskade ängla häst Jonte! Han bröt tyvärr benet i hagen den 7 december 2005. Så jag var tvungen att ta bort honom.
Men den 10 december 2005 galopperade Sigge in i mitt liv.



Fotad inne då det blåste förmycket ute och inte i det bästa ljus. Men jag hoppas att man ser ändå.

Gjorde den här på scrapträffen som jag, Ann-Louise och Marja va på. Hade en väldigt trevlig dag.

Ha det!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin den är! Verkligen! Finaste Jonte-gubben. Kram Anne.

Karin sa...

Yes! Äntligen får vi se lite scrap här : )
Jättefin Lo men sorgligt att mista sin vän på det viset.
Ha det gott!
´Kram Karin
Vi får träffas och scrappa en dag.

Marja Seidemo sa...

JÖSSES!! Äntligen en LO och fin är den också. Fortsätt så!! :)

Snor och Glamour sa...

Nä men kolla vad fint! Scrap i bloggen och kanonfin layout!!
Bra jobbat Linda!

Hoffmans Design sa...

Jätte fin Lo.

ItaPita sa...

man ser den klart och tydligt och den e ju jätte fin!!!!! Vill se mer som du gör!!!!
Kram