söndag 8 augusti 2010

Semestern är slut!!!

Då var man tillbaka i vardagslunken igen.....
I fredags va det sista semesterdagen i morgon är man tillbaks på jobbet. Vet inte riktigt vad jag skall tycka om det.På ett sätt är det gott att komma tillbaka till vardagen men inom mig SKRIKER en liten röst om mer semester. Men om jag känner mig rätt så hade jag inte fixat någon mer semester nu. Blir väldigt lätt uttråkad.

Hoppas på en sådär underbar höst med lite kyligt väder. Men innan dess får det bli några turer till skogen för att leta svamp.
Och så(nu kommer Ann-Louise tycka att jag är en idiot)vill jag ha en vinter med mycket snö!

Ha en trevlig kväll!!!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Semestern går alltid fort.Har en vecka kvar och ska verkligen försöka att njuta av den. Hade hoppats på lite sol vi får se om den har lust att titta fram. Ha det! Hälsnignar Susanne

Snor och Glamour sa...

Du har helt rätt! Jag tycker du är en IDIOT!!!!!!!!!!!!
Pussåkram

ItaPita sa...

Jag har hellre en låång FIN/SOLIG höst än en dassig och mulen sommar! Fast lite snö får det gärna komma till december, MEN inte alls i de mängder som förra året.... lite jobbigt att skotta hela tiden haha. Hoppas allt är bra annars.
kram