söndag 23 augusti 2009

Lite av allt!!!

Har varit lite dålig på att skriva.
Och vad har hänt sen sist i stora drag....... inte något alls!!!!! Igår va det kräftskiva hos mamma. Inte helt fel och vädigt gott.
Sigge har gått som ridskolehäst idag åt en av Dianas kompis som tydlligen hade förlorat något vad. Lite roligt blev det allt eftersom personen ifråga e tok rädd för hästar. Hur man nu kan vara rädd för min lilla prins förstår jag inte! Han e ju det snällaste som finns. Hade en liten fajt med katterna i fredags.... det var dax för avmaskning. Inte det roligaste! Klarade mig utan att bli sönder riven.
I morgon bär det av till skogen med grannen i jakt på lite kantareller och blåbär.
Ha det!

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Kolla i min blogg får du se! Har en sak till dig där! Hi hi!
ooo xxx

Karin sa...

Hej hej! Nu har jag hittat en blogg till. Hoppas att vi ses på ngn scrapträff framöver.... Ha det bra!
Karin

Gizmo sa...

Hej!!! Nu hittade jag hit! Vilken fin blogg du har. Gillar den verkligen. Har länkat den till Gizmos sida nu. Tack för en trevlig dag på stan! Hoppas vi ses snart igen. Ha det gott! / Anne.