måndag 3 augusti 2009

Slit och släpp!!!

Idag longerade jag Sigge. Sofie(Denises lillasyster) var upp i stallet och pysslade med Image(har blivit en favorit hos Sofie).Så vi testade att longera han också och han var så duktig.
Fick ett ryck och bestämmde mig för att flytta ner hästarna till "stor hagen". Kolla stängslet och det behövdes ju lagas på sina ställen. Snabbt fixat tänkte jag. 1 timma senare och dränkt så va det klart. Japp då var det bara till att skrubba ut badkaret och fylla upp det med vatten(inte allt för svårt). Upptäckte en död hare vid badkaret så det va ju till att gå upp och hämta grepen. Kan ju bara säga att haren var inte i det bästa skick och luktade inte jordgubb precis. Men men va gör man inte för dom små krakarna!!!!
Tack och adjö.

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Har jag sagt att du e bäst??

Anonym sa...

Hej, kul att du hittat till mig, jag har allt varit här inne och smygit lite fast ska erkänna att det var ett tag sen nu... Den där Sigge verkar vara en riktig snygging hihihi. Kommer att komma tillbaka till dig. ohc vem vet, vi kanske även träffas irl oxå...
kram Ita